niedziela, 15 marca 2015

Cześć!

          Początkowo planowałam, że będę prowadziła tę stronę z moim bratem i każdy wpis będziemy tworzyć wspólnie, ale tak trudno go namówić na wspólne wymyślanie postów... Ehh mężczyźni. Zabiegany sportowiec, który ma czas na trening koszykówki i piłki nożnej w klubie, ,,kopanie szmacianki" z kolegami i siłownię, ale brakuje mu czasu na spędzenie kilku chwil z siostrą! :( Ale ja jestem i właśnie wbijam z pierwszym postem, w którym tylko szybko nakreślę co tutaj znajdziecie :) Wiosna już naprawdę blisko, a z dnia na dzień coraz bardziej czuć ją w powietrzu. Po zimie moje ciało nie wygląda jednak najlepiej ;/ Dopóki brat z rodzicami motywowali do ćwiczeń, było całkiem okej, ale teraz załamałam się po tym jak rzucił mnie facet i takie wsparcie to za mało, dlatego jestem właśnie tu! Będziemy tu wrzucali motywatory, ciekawostki, porady itd. dotyczące zdrowej diety i ćwiczeń. Jednak to nie wszystko! Nie chcemy się ograniczać, więc zrobimy tu totalny mix. Kosmetyki, podróże, przepisy, pokażemy wam nasze życie i przy okazji wzajemnie zmotywujemy się do pracy nad sobą :) Mamy w sobie mega dużo pozytywnej energii, którą chcemy się dzielić! :) Zapraszam na instagram, gdzie nas troszkę lepiej poznacie @california_dream oraz @mylife_myway02 . Chyba nie muszę wam mówić co tam robimy (follow follow follow ^^) Chętnie też przyjmę wszystkie Snapy! ŁĄCZMY SIĘ LUDZIE, BO RAZEM MOŻEMY O WIELE WIĘCEJ! :) Teraz śmigam pobiegać z moim kochanym sportowcem, którego mam nadzieję znaleźć gdzieś w pobliżu domku. Życzę wszystkim MIŁEGO POPOŁUDNIA! Wracajcie tu często, ale nie przesiadujcie za dużo przed ekranami, bo podły tłuszcz tylko się czai, żeby odłożyć się gdzieś na brzuszku i boczkach! :O A tego raczej nie chcemy, więc SERIO RUSZCIE TYŁKI! 
BUZIAKI!!! :* :* :* :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz