czwartek, 26 marca 2015

Woda, ważna sprawa!

          No hej, hej :) jak leci? Czy tylko my zauważyliśmy, że dziś jakoś dużo info w mediach na temat ćwiczeń i diet? Słyszeliście na pewno, jak ważną rolę, podczas ćwiczeń i nie tylko, odgrywa woda. Powinniśmy pić jej jak najwięcej, ponieważ bierze udział w większości procesów, które zachodzą w naszym organizmie. Wspomaga odchudzanie, bo oszukuje nasz żołądek, dając uczucie sytości (chociaż przez chwilę ^^ ) . W czasie treningu powinniśmy wypić chociaż kilka łyków tego ,,cudownego napoju''. Czasami naprawdę trudno się przemóc, bo nie jesteśmy w stanie jej przełknąć. Pamiętam, że kiedy zaczynałam treningi na siłowni, miałam problem z nawadnianiem organizmu. Po prostu nie byłam w stanie przełknąć nic w czasie wysiłku. Tak naprawdę nie wiem z czego to wynikało, ale z czasem zaczęłam zabierać ze sobą smakową wodę i zmuszałam się do wypicia jej. Czy to dobry pomysł? Nie mam zielonego pojęcia, ale to pomogło i dziś nie martwię się o to, że będą męczyły mnie wymioty po treningu, tak jak to było na początku. Młody zawsze na trening zabiera chociaż małą butelkę wody, ale jemu nie przeszkadza jej smak (czy też brak smaku :D ). Więc... PAMIĘTAJCIE O NAWADNIANIU ORGANIZMU! Nie tylko pomoże wam to schudnąć, ale wyreguluje pracę organizmu, oczyści go, odświeży, spowoduje, że wasza skóra nie będzie miała szarego kolorytu :) Woda naprawdę jest cudowna :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz