niedziela, 12 lipca 2015

"Miasto Spotkań" - Wrocław

     Hej, hej, to znowu ja. Tylko na chwilkę wpadłam do Wrocławia. Wygooglałam, że miasto reklamuje się jako ,,Miasto Spotkań", (stąd też ściągnęłam tytuł ^^) również dlatego stwierdziłam, że może warto przejść się chociaż na starówkę. Okej chwilę mi to zajęło, ale w końcu dotarłam do celu. Hmm co tu dużo pisać. Piękna malownicza starówka. Życie na starówce toczy się leniwie. Naszła mnie ochota na mrożoną kawkę. Słońce grzało, dlatego obowiązkowo spacer przy fontannie. Udało mi się jeszcze zjeść lody o ,,tajemniczej recepturze", dzięki której ludzie ciągną tam tłumami (przynajmniej tak to wyglądało i tak słyszałam od taty, który często przejeżdża obok tego miejsca). Widziałam też tzw. ,,kredkę i ołówek" i minęłam kilka uniwerków. Nie dało się przeoczyć nowoczesnego budynku - Sky Tower. O mało zapomniałam, że na starówce znajduje się przepiękny ratusz. Niestety musiałam szybko wracać na pociąg, a z okna zobaczyć mogłam stadion :).... szkoda, że tylko przez chwilę. W internecie przeczytała też o wielu kościołach. Wrocław podobno słynie też z największej ilości mostów w Europie (też zdołałam to zauważyć :P ). Sportowcy na pewno znają Halę Stulecia :) Nieopodal znajduje się również fontanna multimedialna ^^ Czytałam też o Ogrodach Japońskich i przy wcześniejszej wizycie we Wrocławiu miałam okazję odwiedzić naprawdę świetne miejsce, którym jest Afrykarium :) Jeśli chcecie udać się w bardziej wykwintne miejsca, to polecam Operę Wrocławską. Pewnie pominęłam wiele fantastycznych miejsc, więc jeśli chcecie się jeszcze czymś podzielić, zapraszam do komentowania :) 


                                                                                                                                                  Ratusz

Fontanna na starówce

Opera Wrocławska
gmach Opery

 Hala Stulecia i Fontanna Multimedialna

Afrykarium 

 Sky Tower

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz