czwartek, 15 września 2016

15 lat ,,legalnej blondynki"

     Nie było nas tu całe wakacje. Trzeba podróżować, zwiedzać, poznawać nowe kultury, żeby było o czym pisać :) Co prawda mogliśmy zdawać relacje na bieżąco, ale po prostu nie było czasu, a jak wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze, w tym przypadku rodzina wygrała z blogiem. Jednak już wracamy, bo bardzo nam zależy na tym, żeby ta strona jakoś funkcjonowała i w końcu zaczęła rozkwitać :)
     Dziś coś z kategorii kultury. Jak zapewne wiecie, w tym roku, minęło 15 lat legalnej blondynki. Pamiętam, że kiedy byłam młodsza, oglądałam ten film na okrągło. Zawsze marzyłam o tym, żeby zostać prawnikiem, dziś mało kto we mnie wierzy, a co więcej jestem blondynką tak samo jak Elle. Jednak podobnie jak główna bohaterka filmu, nie poddaję się, walczę i dziś już prawie jestem na drugim roku prawa. Prawie, bo rok zakończy się dopiero za 5 dni, wtedy zamknięty zostanie USOS, a 3 października studenci wrócą na uniwersytety :) 
     Postaramy się już teraz wrócić na stronę, wrzucać więcej wpisów, szukać nowych inspiracji, więc zapraszamy do zaglądania :) 

Znalezione obrazy dla zapytania elle wood czy woods

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz